środa, 26 czerwca 2013

Nowy nagłówek

siema siema :D
jak zauważyliście jest tu nowy nagłówek, może niezbyt świetny i super, bo dopiero zaczynam i szukam kogoś kto mi zrobi fajny desing, ale już coś jest :) ! szukam jakiegoś fajnego serialu w necie, aby wczuć się w jakąś fajną historię, bo niestety Violetta na Disney Channel mi nie wystarcza. ubóstwiam ten serial, sama nie wiem czemu. Violka to fajna i sympatyczna dziewczyna w ogromnym talentem, stworzona po prostu by śpiewać! moim zdaniem powinna być z Leonem, bo nie lubię Tomasa, za bardzo ją krzywdził i ranił... więc, macie coś ciekawego do polecenia? ;)
dzisiaj pogoda jest znów masakryczna, już nie pada, ale jest zimno i wilgotno.. chcę żeby było ciepło! i prawdopodobnie plany z Kołobrzegiem wypalą, hyhy. już się doczekać nie mogę. w zeszłym roku było przeciętnie, bo pogoda słabo dopisała, ale i tak dobrze się bawiłam. jutro muszę iść do szkoły oddać kartę obiegową, a nie mam jeszcze 2 podpisów -,- . jeden zdobędę na pewno, ale z drugim nie jestem pewna czy nauczyciela spotkam ;__; .
postanowiłam, że za jakiś czas, jak coś ciekawego skompletuję zrobię outfit. tylko nie jestem pewna jaki. imprezowy czy na co dzień? co myślicie ? pomóżcie! i jeszcze macie fotkę, którą wczoraj zrobiłam :)





przypominam o asku : TU

1 komentarz:

  1. ładne zdjątko :) tez oglądałam violette ale teraz nie mam czasi :) ja ci bardzo polecam serial ,,skins,, jest cudowny *_* najlepiej na zalukaj go obejrzyj , ja nie spalam nocami i go oglądałam :D
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń