wtorek, 13 sierpnia 2013

SESJA !

bardzo, bardzo długo nie pisałam. Przepraszam was za to, ale to powód po prostu braku czasu. Wiem, że moja wymówka jest bardzo głupia, ale nic nie poradzę. Już od tygodnia jestem w Inowrocławiu u kuzynki. I będę jeszcze pewnie do niedzieli i zawijamy do mnie! Wtorek, środę i czwartek praktycznie całe dnie spędziłyśmy na odkrytym basenie. Opaliłam się, skóra mi z nosa schodzi i... Całkowicie mi się rozjaśniły włosy! Teraz już jestem typową blondynką i uważam, że nie pasuje do mnie ten kolor, ale muszę trochę poczekać, aby się przefarbować. W piątek byłam na mojej pierwszej profesjonalnej sesji. Jeszcze wszystkich zdjęć nie mam, ale wybrałam dla was trzy najlepsze żeby pokazać. Poza tym ostatnio jestem w lekkim dołku psychicznym, ale już mniejsza z tym. Dzisiaj, jeżeli będzie odpowiednia pogoda, a co się z tym wiąże - odpowiednie światło, idę na sesję z Kiką.





/koszulka Reserved/kamizelka Q&Q/spodenki Second Hand/trampki ?/

Autorką zdjęć jest  Fotorena ;>

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia, najbardziej spodobała mi się kamizelka :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń