wtorek, 25 czerwca 2013

Z głowy Vickie

heii luuudzie !
postanowiłam pisać bloga. czemu? sama nie wiem. może z powodu nudy, może z tego faktu, że lubię pisać. w sobotę odbyło się u mnie ognisko. była akurat u mnie kuzynka, trzeba przyznać, że grubo było. może za mało ludzi i było zdecydowanie za krótkie, ale jednak dobrze się bawiłam. teraz czekam na wyjazd do Kołobrzegu. z Kinią już się nie możemy doczekać. pewnie za tydzień o tej porze będę już się wylegiwać na plaży w pełnym blasku słońca, ale modlę się, żeby nie było tak brzydkiej pogody jak dzisiaj, bo się po prostu zabije! dzisiaj jest wręcz okropnie, jest zimno i wilgotno i od czasu do czasu zaczyna padać. a by mogło być więcej słońca. nie mam już za wiele co pisać, więc macie kilka moich zdjęć ;3



1 komentarz:

  1. ja też dopiero zaczynam pisać:)
    zapraszam do siebie
    http://fryourselfee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń