środa, 26 czerwca 2013

Zakupy markowe & Second Hand

heii ! mam zamiar iść w Kołobrzegu na niemałe zakupy. po przejrzeniu szafy stwierdziłam, że mam strasznie mało ciuchów na lato, a za to na zimę mam mnóstwo! oto kilka rzeczy, które mam zamiar kupić:

Spódnica
ostatnio zakochuję się w spódniczkach i sukienkach <3
Sukienka
kocham paski <3

T-shirt damski
myślę, że ta bluzka świetnie się nadaje do dżinsowych, ciemnych szortów :D



Ciuchy pochodzą z moich ulubionych sklepów:)
 
/spódniczka House/sukienka House/koszulka Cropp Town/
 
 
Dojdźmy do drugiej części tematu. Second Hand, to po prostu lumpeks. Czasami sama kupuję w takich sklepach, można znaleźć cos na prawdę fajnego i bardzo tanio. Na ciuchy z lumpeksów, które kupiłam zrobię osobny temat, teraz nie mam zdjęć. A wy? Kupujecie w lumpeksach czy raczej w markowych sklepach? :)
 


4 komentarze:

  1. Ja zawszę kupuje markowę , ale nie poniżam kupywania z sh :3 Podobno czasami są tam lepsze ciuchy niż w markowych sklepach :) Obserwuje i liczę na rewanż i też zaczynam czastkazycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dość często zaglądam do sh, i kupiłam ostatnio sobie tam vansy, więc na prawdę, świetnie! :)

    Proszę zajrzyj na bloga mojego i mojej przyjaciółki. Liczymy każdy komentarz i każdą osobę. ♥ Proszę dodaj się do obserwatorów. To dla nas ważne! ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta sukienka *_* jak bede miaal okazję to kupie sobie taką :D http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka *o*

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń